Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z usług świadczonych przez Stowarzyszenie Nowe Horyzonty z siedzibą w Warszawie w Kinie Nowe Horyzonty we Wrocławiu. Jego celem jest zapewnienie sprawnej obsługi widzów oraz umożliwienie bezkonfliktowego i przyjemnego przebywania w naszym obiekcie.
a) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) - w celu zawarcia i realizacji umowy rezerwacji Biletu za pośrednictwem Serwisu/w kasie Kina/telefonicznie lub w sposób określony przez Usługodawcę w odniesieniu do danego Wydarzenia;
b) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO - w celu zawarcia i realizacji umowy nabycia Biletu za pośrednictwem Serwisu/w kasie Kina;
c) w razie złożenia przez Klienta reklamacji dotyczącej działania Kina – w przypadku reklamacji złożonej w oparciu o przepisy Kodeksu cywilnego regulujące rękojmię za wady - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, zaś w przypadku pozostałych reklamacji – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f, w celu rozpatrzenia złożonej reklamacji oraz poinformowania Klienta o wyniku rozpatrzenia jego reklamacji, przy czym przetwarzanie danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO stanowi prawnie uzasadnione interesy realizowane przez Usługodawcę.
a) w przypadku danych przetwarzanych w związku z umową rezerwacji Biletu – do momentu anulowania rezerwacji zgodnie z Regulaminem lub w przypadku określenia przez Usługodawcę odrębnych zasad odbioru rezerwacji Biletów na Wydarzenie – do momentu anulowania rezerwacji ustalonego zgodnie z tymi zasadami;
b) w przypadku danych przetwarzanych w związku z umową nabycia Biletu - przez okres 5 lat liczonych od początku roku następującego po roku obrotowym, w którym operacje, transakcje dotyczące umowy nabycia Biletu za pośrednictwem Serwisu zostaną ostatecznie zakończone, spłacone, rozliczone lub przedawnione;
c) w przypadku danych przetwarzanych w związku ze złożeniem przez Klienta reklamacji dotyczącej działalności Kina – przez okres 1 roku po upływie terminu rękojmi lub udzieleniu odpowiedzi na reklamację.