Trzecia część trylogii Neda Bensona – w odróżnieniu od Him i Her reżyser prezentuje tu punkt widzenia obojga bohaterów: Eleanory i Connora. Najpierw widzimy ich na randce w restauracji, z której muszą uciec, bo nie mają czym zapłacić. To sam początek tego związku – są jeszcze szczęśliwi i beztroscy. Następnie czas przyspiesza, a Eleanora skacze z nowojorskiego mostu do rzeki. Z wody wyławia ją straż przybrzeżna i zabiera do szpitala. Kobieta wraca do domu rodzinnego oraz na studia, próbując na nowo określić własną tożsamość. Załamanie nie wynika z nudy, tylko z tragedii, o której Eleanora nie chce ani myśleć, ani rozmawiać. Tymczasem Connor snuje się po swojej kiepsko prosperującej restauracji, zastanawiając się, jak skłonić żonę do powrotu. Benson tworzy dla bohaterów i ich wątpliwości dużo przestrzeni – składa swój film z długich rozmów, w których padają szczere, nie zawsze przyjemne słowa, a także z pauz, gdy przygląda się twarzom Eleanory i Connora. Udaje mu się uchwycić moment, w którym gwałtownie skończyła się młodość, a życiowe plany trzeba zweryfikować.
Reżyser i scenarzysta. Urodził się i dorastał w Nowym Jorku, studiował filologię angielską i reżyserię w Deerfield Academy w stanie Massachusetts oraz na Columbia University. Jest związany nie tylko filmem, ale i z teatrem – wyreżyserował sztukę Reemission. Jego trzeci film z serii Zniknięcie Eleanory Rigby miał premierę na festiwalu w Cannes w sekcji Un Certain Regard.
2003 Four Lean Hounds (short)
2010 Yes (short)
2013 The Disappearance of Eleanor Rigby: Her
2013 The Disappearance of Eleanor Rigby: Him
2014 Zniknięcie Eleanory Rigby: oni / The Disappearance of Eleanor Rigby: Them