Prawie naga dziewczyna wybiega na ulicę. Coś albo ktoś ją goni. Trudno powiedzieć, co przykuwa większą uwagę: jej zmysłowa nagość czy strach. Już niedługo w podobnej sytuacji znajdzie się dziewiętnastoletnia Jay, która od dzieciństwa chciała iść z kimś fajnym na randkę. Gdy jej marzenie wreszcie się spełni – pewien chłopak zaprasza ją do kina, na kolację, a w końcu do swojego samochodu zaparkowanego gdzieś na odludziu – dziewczyna odkryje, że ma to nieoczekiwane konsekwencje. W trakcie seksu chłopak rzuca na nią klątwę – z Jay zostanie krwawy strzęp, jeśli nie przekaże przekleństwa kolejnej osobie. Może to zrobić oczywiście tylko w łóżku. Jay początkowo nie bierze poważnie gróźb, dopiero gdy objawia jej się upiorna staruszka, zaczyna wierzyć w nieuchronność losu. I szukać kochanka. Stylowy horror Davida Roberta Mitchella, w którym od hektolitrów sztucznej krwi ważniejszy jest nastrój, inspiruje się upiorną klasyką – Kręgiem Hideo Nakaty, a pod względem wizualnym nawiązuje do takich tytułów jak Piątek trzynastego czy Halloween.
Urodzony w 1972 roku w Detroit, amerykański reżyser i scenarzysta. Amatorskie filmy kręcił już w liceum. Po studiach w Michigan ukończył specjalizację filmową na Uniwersytecie Stanowym Florydy. Wtedy też zaczął pracować nad swoim pełnometrażowym debiutem – obrazem Legendarne amerykańskie pidżama party. Uniwersytet ukończył w 2002 roku i przeprowadził się do Los Angeles. Obecnie pracuje nad kolejnym projektem, który chciałby zrealizować wspólnie ze swoją obecną producentką, Adele Romanski. Magazyn internetowy IONCINEMA.com umieścił Mitchella na liście 25 najciekawszych reżyserów młodej fali kina amerykańskiego.
2002 Virgin (kr. m. / short)
2009 Legendarne amerykańskie pidżama party / The Myth of the American Sleepover