Piosenkę o takim tytule nagrał kiedyś zespół Radiohead. I choć była ich największym przebojem, stała się jednocześnie przekleństwem, bo to nie z nią muzycy chcieli być kojarzeni. Debiutujący w pełnym metrażu reżyser Patrick Brice nie powinien mieć podobnego problemu. Oryginalna zabawa z formułą horroru, na którą sobie pozwala w Dziwaku, mogłaby stać się wyznacznikiem jego filmowego stylu. Wszystko zaczyna się tu bardzo niewinnie – od lapidarnego ogłoszenia o pracę umieszczonego w internecie. Wystarczy pojechać do chaty w górach, przez 24 godziny trzymać w ręku kamerę i rejestrować wszystko, co się wydarzy. Dyskrecja gwarantowana. Jeżeli pojawiłyby się jakieś obiekcje, dniówka w wysokości tysiąca dolarów pozwala o nich zapomnieć. A przynajmniej z takiego założenia wychodzi Aaron. Trudno zdecydować, czy jest bardziej naiwny, czy zdesperowany. No cóż, mylić się jest rzeczą ludzką…
Reżyser, scenarzysta, aktor związany ze środowiskiem filmowym Los Angeles. Studiował na California Institute of the Arts. Początkowo realizował krótkie metraże. Jego biograficzny dokument, którego bohaterem był Maurice Laroche, został doceniony na Florida Film Festival. Dziwak to jego pełnometrażowy fabularny debiut.
2006 Love-Love (short)
2010 Wolf Creek (short)
2011 Maurice (doc., short)
2014 Dziwak / Creep
2014 The Overnight