O seksie nie tak seksownie, jak mogłoby się wydawać. W swoim drugim pełnometrażowym filmie Eliza Hittman ponownie opowiada o niezręcznych początkach odkrywania własnej seksualności, tym razem wchodząc w dialog z Moonlight Barry’ego Jenkinsa. Oszczędnie i bez grama sentymentalizmu, z pomocą współpracującej z Wimem Wendersem wybitnej operatorki Hélène Louvart, pokazuje losy nastolatka zmagającego się z własnymi pragnieniami. Frankie (brytyjski debiutant Harris Dickinson) nie wie, czego chce, ani co lubi – schowany w ciemnym kącie, z mieszaniną zażenowania i ciekawości przygląda się w nocy poznawanym w internecie starszym mężczyznom. Nie robię takich rzeczy – odpowiada jednemu z nich na propozycję spotkania, ale z czasem zaczyna pozwalać sobie na coraz więcej. Zamknięty w sobie chłopak wciąż nie potrafi przyznać się przed sobą do tego, kim jest. Wciąż pozostaje gdzieś na uboczu, podrywając dziewczyny w bieliźnie w lamparcie cętki i snując się bez celu po pustych ulicach Brooklynu z kolegami, którzy tak naprawdę niczego o nim nie wiedzą.
Marta Bałaga
Amerykańska reżyserka, scenarzystka i producentka urodzona w Nowym Jorku. Znana dzięki świetnie przyjętym filmom It Felt Like Love oraz krótkometrażowemu Forever’s Gonna Start Tonight, oba zaprezentowała na festiwalu filmowym Sundance. W 2013 roku "Filmmaker Magazine” uznał ją za jedną z 25 najciekawszych nowych twarzy kina niezależnego. Za swój najnowszy film Beach Rats zdobyła wiele wyróżnień, w tym nagrodę za reżyserię na Sundance.
2009 Trickster (short)
2010 Second Cousins Once Removed (short)
2011 Forever’s Gonna Start Tonight (short)
2013 It Felt Like Love
2017 Beach Rats