Dock Ellis – baseballista, którego kariera przypadła na lata 60. i 70. – był chodzącym dynamitem. Obdarzony chuligańską charyzmą, odrzucał autorytety, ubierał się ekstrawagancko, walczył z rasizmem i na każdym kroku prowokował. Lubił też alkohol i narkotyki. Mecz, w czasie którego rzekomo zagrał pod wpływem LSD, wciąż jest tematem dyskusji, żartów i memów. Przyszedł jednak moment, kiedy Muhammad Ali baseballu dotarł do krawędzi. W końcu musiał przyznać, że ma problem, i zacząć walkę ze swoimi demonami. Dockument jest opowieścią o jego drodze ku sławie, upadku i próbach powstania z klęczek. Nowoczesna, patchworkowa struktura filmu, w której ujęcia „gadających głów” zmontowane są z archiwalnymi nagraniami, animowanymi wycinkami z gazet i komiksowymi wstawkami, pozwala nakreślić szeroki kontekst dla biografii Ellisa. Przywołuje ducha jego czasów i energię, która napędzała sportowca.
Urodził się w Kingston. Studiował antropologię kulturową na słynnym Uniwersytecie Duke'a. Obecnie mieszka w Austin i pracuje w firmie Polycom, gdzie zajmuje się cyberbezpieczeństwem. W świecie kina zaistniał najpierw jako producent (The Collegians Are Go!!, LSD a Go Go). Zbierający świetne recenzje Dockument, który miał premierę na festiwalu w Sundance, to jego reżyserski debiut.
2014 Dockument / No No: A Dockumentary (doc.)