Anna nie została drugą Winoną Ryder, ale gra w popularnym serialu. Ma ładny dom, agentkę, asystentkę i pięcioletni kontrakt z wytwórnią. Osiągnęła więcej niż setki podobnych do niej aktorek, które na początku lat 90. marzyły o zrobieniu kariery. A jednak Anna czuje się jak bohaterka kiepskiego filmu o kobiecie, która przechodzi kryzys wieku średniego. Uzależniona od leków, skonfliktowana z producentami serialu, ucieka z planu i zamyka się w sobie. Z marazmu ma ją wyrwać wyjazd do Nowego Jorku, gdzie 25 lat temu wraz z dwójką przyjaciół tworzyła eksperymentalny zespół teatralny. Czar wspomnień nie działa, Anna nadal chce uciekać przed swoim życiem. Film Elisabeth Subrin jest nie tylko kapitalnym portretem przeżywającej kryzys zawodowy kobiety, lecz także nowojorskiego światka artystycznego. W swoim debiucie reżyserka i artystka wizualna umiejętnie i precyzyjnie przedstawia emocje swojej bohaterki, zadając jednocześnie pytanie, czy sukces i sława są warte rezygnacji z siebie. Subrin z ogromnym talentem prowadzi aktorów, co doskonale widać w tym pełnym energii, kameralnym filmie - chwalił Callum Marsh na łamach „The Village Voice”.
Ola Salwa
Urodziła się w Bostonie. Ukończyła Massachusetts College of Art oraz School of the Art Institute w Chicago. Jest scenarzystką, reżyserką i artystką wizualną. W 2003 roku jej projekt Up został wybrany do prestiżowego programu Sundance Institute's Feature Film Directing and Screenwriting Labs. Jej debiut pełnometrażowy był pokazywany na festiwalach w Rotterdamie, Nowym Jorku, Kalkucie, Paryżu i na wielu amerykańskich festiwalach. Mieszka na stałe na Brooklynie.
1995 Swallow (short)
1997 Shulie (short)
2000 The Fancy (short)
2002 Well, Well, Well (short)
2006 Tha Caretakers (short)
2008 Sweet Ruin (short)
2010 Lost Tribes (short)
2016 Rola kobiety / A Woman, a Part