Dwie blondynki, dwie aktorki. Anna - delikatna i nieśmiała, da sobie wejść na głowę. Nic dziwnego, że jest ciągle typowana do grania ofiar w horrorach. Z kolei Beth - pyskata i pewna siebie - nie boi się sięgać po to, na co ma ochotę. Która z nich odnosi większe sukcesy? Oczywiście skromna Anna, przecież kobiecie nie wypada być za bardzo niezależną. To, że ich kariery inaczej się rozwijają, zaczyna Beth i Annę niepokoić. Przyjaciółki jadą więc razem do małego domku na odludziu, by wzmocnić nadwątloną więź. Ale napięcie zamiast opaść, rośnie. Sophia Takal i Lawrence Michael Levine, para na planie i w życiu, doskonale rozumieją, czym jest pułapka, w którą wpada wiele młodych kobiet na początku drogi zawodowej: sądzą, że muszą być ładne, wdzięczne i uległe wobec mężczyzn. Świetnie to widać w pierwszej scenie filmu, gdy biorąca udział w castingu Anna jest nazywana kochaniem. Niejednoznaczny gatunkowo, łączący dramat psychologiczny z thrillerem obraz to także gorzki portret środowiska amerykańskiego kina niezależnego. Akcja rodem z filmu noir trzyma w nieustającym napięciu - chwalił recenzent IndieWire.
Ola Salwa
Jest reżyserką, aktorką, montażystką i producentką. Pochodzi z Montclair w stanie New Jersey. Studiowała reżyserię w Vassar College, a następnie w Barnard College. W 2011 roku została umieszczona na liście 25 New Faces of Film przez „Filmmaker Magazine”. Za swój pełnometrażowy debiut reżyserski Green otrzymała nagrodę Emerging Woman Award na festiwalu SXSW.
2009 Fat Friend (short)
2011 Green
2016 Zawsze piękna / Always Shine