§ 1
Definicje
- Serwis – serwis internetowy w domenie www.kinonh.pl, do którego prawa przysługują Organizatorowi;
- Organizator – Stowarzyszenie Nowe Horyzonty z siedzibą w Warszawie przy ul. Ludwika Zamenhofa 1, 00-153 Warszawa, wpisane do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej i do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000162000, NIP: 525-22-71-014, Regon: 015503904;
- Nabywca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, mająca zdolność prawną, która zawiera z Organizatorem umowę nabycia Akredytacji; Nabywca będący osobą fizyczną musi mieć pełną zdolność do czynności prawnych;
- Uczestnik – osoba fizyczna, która na podstawie Akredytacji bierze udział w Wydarzeniu, Uczestnikiem może być sam Nabywca;
- Wydarzenie – 38. Forum Wokół Kina organizowane przez Organizatora w dniach 9-11 grudnia 2014 r. w Kinie Nowe Horyzonty przy ul. Kazimierza Wielkiego 19a-21 we Wrocławiu, w którym można uczestniczyć w wyniku nabycia Akredytacji;
- Akredytacje – wybrane dokumenty potwierdzające zawarcie umowy z Organizatorem i uprawniające do wzięcia udziału w Wydarzeniu, przewidziane przez Organizatora dla danego Wydarzenia, tj. uprawniające do uczestnictwa w programie Wydarzenia;
- Regulamin – niniejszy regulamin.
§ 2
Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady nabywania Akredytacji za pośrednictwem Serwisu.
- Nabycie Akredytacji za pośrednictwem Serwisu wymaga założenia przez Nabywcę konta w Serwisie zgodnie z regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną w serwisie www.kinonh.pl.
- W przypadku zawierania umowy nabycia Akredytacji z konsumentem za pośrednictwem Serwisu umowa ta jest umową zawieraną na odległość w rozumieniu ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r., Nr 22, poz. 271 z późn. zm.).
- Nabywca przed zawarciem umowy nabycia Akredytacji jest zobowiązany zapoznać się z Regulaminem. Zawarcie umowy wymaga uprzedniej akceptacji postanowień Regulaminu.
- Nabywca zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu.
- Regulamin jest udostępniony Nabywcom nieodpłatnie za pośrednictwem Serwisu w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.
§ 3
Zasady nabywania Akredytacji
- Organizator podaje w Serwisie informacje dotyczące Wydarzenia, na które prowadzona jest sprzedaż Akredytacji.
- Organizator zamieszcza w Serwisie informacje o:
1) rodzajach oferowanych Akredytacji, w szczególności wskazując, czy będą to dokumenty imienne czy na okaziciela,
2) zasadach wystawiania Akredytacji,
3) zasadach wykorzystywania Akredytacji, w szczególności wskazując, czy Akredytacja samodzielnie uprawnia do uczestniczenia w Wydarzeniu, czy potrzebna jest dodatkowa rezerwacja na Wydarzenie lub jego określone części,
4) cenach brutto Akredytacji oraz stosowanych przez Organizatora promocjach,
5) okresie sprzedaży Akredytacji ze wskazaniem dni i/lub godzin, w których można składać zamówienia na Akredytacje,
6) dopuszczalnych sposobach płatności za Akredytacje,
7) zasadach odbioru Akredytacji, w szczególności wskazując czy możliwy jest wyłącznie odbiór osobisty (z określeniem miejsca i okresu odbioru), czy Organizator przewiduje możliwość przesłania Akredytacji w postaci elektronicznej do wydrukowania przez Uczestnika,
8) zasadach uczestniczenia w Wydarzeniach i obowiązkach Uczestnika z tym związanych.
- Podanie informacji, o których mowa w ust. 2 powyżej, stanowi zaproszenie do złożenia oferty (zamówienia) przez Nabywcę.
- Złożenie zamówienia wymaga w szczególności wyboru rodzaju Akredytacji, ich liczby, sposobu płatności i sposobu odbioru – w zakresie w jakim Organizator dopuszcza możliwość wyboru. Organizator zastrzega, że możliwy jest zakup wyłącznie jednej Akredytacji dla jednej osoby, przy czym możliwe jest zamówienie Akredytacji przez Nabywcę na rzecz osoby trzeciej (Uczestnika).
- Zawarcie umowy nabycia Akredytacji następuje w momencie przyjęcia przez Organizatora złożonego przez Nabywcę zamówienia, które następuje poprzez przesłanie wiadomości na adres elektroniczny Nabywcy.
- W razie uzasadnionych wątpliwości co do poprawności danych podanych w zamówieniu (nie dotyczy to jednak wyboru rodzaju Akredytacji, ich liczby, itp.) lub danych Nabywcy lub Uczestnika Organizator podejmuje próbę skontaktowania się z Nabywcą w celu ich poprawienia. W razie niemożliwości skontaktowania się z Nabywcą lub niemożności poprawienia błędów Organizator może anulować zamówienie, w miarę możliwości informując o tym Nabywcę. W razie zapłacenia przez Nabywcę ceny Organizator zwróci dokonaną przedpłatę w terminie 14 dni od dnia anulowania zamówienia.
- Sprzedaż Akredytacji jest ograniczona liczbą dostępnych Akredytacji. Organizator dokłada wszelkich starań, aby oferta sprzedaży Akredytacji była aktualna. W razie przyjęcia przez Organizatora złożonego przez Nabywcę zamówienia na Akredytacje aktualnie niedostępne umowa wygasa, o czym Nabywca zostanie poinformowany na adres poczty elektronicznej. W razie zapłacenia przez Nabywcę ceny Organizator zwróci dokonaną przedpłatę w terminie 14 dni od dnia poinformowania o wygaśnięciu umowy.
- O ile Organizator inaczej nie postanowi, duplikaty Akredytacji nie będą wydawane.
§ 4
Płatności
- Dla każdego zamówienia złożonego przez Nabywcę obowiązuje cena podana przy zamawianych Akredytacjach w momencie złożenia zamówienia, która jest ceną brutto. Organizator informuje Nabywców o wszelkich innych opłatach związanych z nabytymi Akredytacjami.
- Kupując Akredytację online Nabywca zobowiązany jest zapłacić za nią w terminie 24 godzin od momentu przyjęcia zamówienia przez Organizatora, chyba że Organizator postanowi inaczej.
- Nabywca może wybrać jeden z przewidzianych przez Organizatora sposobów płatności, które zostaną określone w opisie danego Wydarzenia, zamieszczonego w Serwisie. Organizator może przewidzieć w szczególności jeden lub kilka z następujących sposobów płatności DotPay:
1) przelewem elektronicznym,
2) lub kartą płatniczą.
- W razie braku zapłaty w pełnej wysokości w terminie, o którym mowa w ust. 2 powyżej, Organizator może anulować zamówienie Nabywcy, o czym Nabywca zostanie poinformowany. Jeżeli Nabywca zapłacił część ceny, Organizator zwraca mu całą wpłaconą kwotę.
- Jeśli Organizator dopuści możliwość płatności przelewem elektronicznym, dokonując płatności w ten sposób w tytule przelewu należy podać numer zamówienia nadany przez Organizatora. W razie niepodania tego numeru Organizator podejmuje starania w celu ustalenia tego numeru, w szczególności kontaktuje się z Nabywcą. W razie niemożliwości ustalenia numeru zamówienia do danego przelewu, Organizator zwraca wpłaconą kwotę na rachunek bankowy, z którego został nadany przelew, zaś zamówienie będzie anulowane. Postanowienie ust. 3 powyżej stosuje się odpowiednio.
- Momentem zapłaty ceny jest w przypadku płatności przelewem elektronicznym lub kartą płatniczą – moment uznania rachunku Usługodawcy przyjmującego płatności na rzecz Organizatora.
§ 5
Odbiór Akredytacji
- Jeżeli Organizator inaczej nie postanowi, odbioru Akredytacji może dokonać tylko Uczestnik (osobiście) w miejscu określonym przez Organizatora w opisie dotyczącym danego Wydarzenia, zamieszczonym w Serwisie.
- Jeżeli Organizator inaczej nie postanowi, warunkiem osobistego odbioru Akredytacji jest okazanie dokumentu tożsamości przez Nabywcę albo – jeżeli Nabywca nabył Akredytację dla Uczestnika – przez Uczestnika, na rzecz którego Nabywca dokonał zakupu.
- Jeżeli Organizator przewiduje możliwość wyboru spośród różnych sposobów dostarczenia Akredytacji, dostarczenie odbywa się w sposób określony przez Nabywcę.
§ 6
Prawo odstąpienia
Prawo odstąpienia od umowy zawieranej na odległość, o którym mowa w ustawie z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, nie przysługuje Nabywcom będącym konsumentami w rozumieniu przepisów prawa w przypadku zawarcia umowy nabycia Akredytacji z Organizatorem – zgodnie z art. 16 ust. 2 pkt. 2) ww. ustawy z uwagi na fakt, iż dotyczy ona świadczenia usług w zakresie rozrywek.
§ 7
Reklamacje
- Wszelkie reklamacje dotyczące umowy nabycia Akredytacji Nabywca może składać w formie pisemnej, za pomocą listu poleconego na adres Organizatora.
- Reklamacja musi zawierać imię, nazwisko i adres pocztowy Nabywcy oraz adres e-mail Nabywcy.
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 30 dni od dnia otrzymania listu poleconego przez Organizatora.
- Organizator rozpatrując reklamację stosować będzie postanowienia Regulaminu.
- O decyzji Organizatora Nabywca zostanie powiadomiony pisemnie na adres pocztowy lub drogą elektroniczną na adres e-mail podany w liście poleconym zawierającym reklamację.
§ 8
Postanowienia końcowe
- Wszelkie pytania, opinie i wnioski dotyczące umowy nabycia Akredytacji oraz oświadczenia składane Organizatorowi w postaci elektronicznej, Nabywca powinien kierować na następujący adres poczty elektronicznej: sprzedaz@kinonh.pl
- Do umowy nabycia Akredytacji zawartej między Organizatorem a Nabywcą mają zastosowanie postanowienia Regulaminu w wersji obowiązującej w dniu zawarcia tej umowy.
- Regulamin wchodzi w życie dnia 29 października 2014 r.